مقالات عمومی

بهبود ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه پوشاک زنانه

بهبود ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه پوشاک زنانه-پالیز مانتو

بعد از راه اندازی فروشگاه پوشاک زنانه و مانتو فروشی ، از مسائلی که باید به آن دقت کرد ، جذب مشتری و سپس نگه داشتن مشتری به صورت وفادار است. تبدیل کردن یک مشتری به مشتری وفادار که برای بارهای متمادی و پشت سر هم از فروشگاه خرید می‌کند می‌تواند یک فروش مناسب را برای فروشگاه ایجاد کند.

از دیگر مزایای نگه داشتن مشتری به عنوان یک مشتری وفادار ، معرفی شدن فروشگاه به عنوان یک برند است. به طوری که هر مشتری در صورتی که خرید خود رضایت داشته باشد ، قطعا فروشگاه را برای خرید محصول به بقیه نیز پیشنهاد می‌کند. این پیشنهاد باعث ایجاد گستردگی مشتریان و در نتیجه یک فروش فوق العاده می‌شود.

اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید. این است که نوع خدمات و کیفیت آن می‌تواند روی تبدیل کردن یک مشتری به مشتری وفادار و دائمی بسیار مهم بوده و باید به شکل جدی روی آن تمرکز کرد تا بتوان حجم مشتریان خود را به صورت طبیعی و به بهترین شکل افزایش دهید.

در ادامه با بررسی چند نکته مهم برای ارائه خدمات به مشتریان با پالیز مانتو ، بهترین تولیدی مانتو عمده در غرب استان تهران همراه باشید.

تمرکز روی مشتری

تمرکز روی خریدار یا مشتری یکی از مهم‌ترین مراحل جذب مشتری است. همه انسان‌ها به صورت ذاتی به توجه نیاز دارند و مورد توجه قرار گرفتن را دوست دارند. به همین دلیل باید به این نکته دقت زیادی داشت.

هنگامی که مشتری وارد فروشگاه می‌شود باید به شکل ویژه‌ای به آن توجه کرده و بهترین نوع خدمت و محصول را به وی ارائه دهید. خریداران محصول در یک فروشگاه پوشاک زنانه بسیار مهم بوده و نباید به آن‌ها بی اعتنایی کرد.

کوچکترین بی اعتنایی و یا کوچک‌ترین بی‌توجه‌ی می‌تواند باعث نارضایتی مشتریان شده و موجب مراجعه وی به مغازه دیگر و حتی مراجعه وی به رغیب شما شود.  به همین دلیل توجه و متمرکز شدن روی مشتری و خریدار امری ضروری بوده و می‌تواند تاثیر زیادی روی برگشت دوباره مشتری و همچنین خرید وی شود.

 

حضور در کنار مشتری بدون مزاحمت-پالیز مانتو

ارائه خدمات به مشتریان

بارها اتفاق افتاده که یک مشتری به دنبال یک مانتو خاص است اما نمی‌تواند آن را پیدا گند. در چنین مواقعی بهترین راه کار کسب اطالاعات مورد نیاز برای فهمیدن مانتو و مدل مورد نیاز کاربر و پشینهاد دادن مدل و محصولی نزدیک به محصول مورد نیاز وی است.

حتی برای بر آورده کردن نیاز مشتری می‌توان سفارش را دریافت کرده و برای وی به صورت سفارشی موجود کرد. این امر باعث ایجاد حس اعتماد و اعتبار به فروشگاه خواهد شد. این موضوع باعث به یاد ماندن فروشگاه در ذهن مشتری و حتی معرفی کردن فروشگاه به بقیه خواهد شد.

ایجاد صمیمت بین مشتریان و کارمندان

در دنیای ارتباطات کنونی باید از هر فرصتی برای ایجاد ارتباط نزدیک و صمیمی برای ارتباط با مشتری استفاده کرد. یکی از راه‌های ایجاد صمیمیت و راحتی بین مشتری و فروشنده صدا کردن فروشنده به نام شخص است. برای این منظور می‌توان نام فروشنده را روی یک کارت به جلوی لباس وی الصاق کنید تا جلوی چشم مشتری باشد.

استفاده کردن اسم فروشنده برای صدا کردن وی می‌تواند باعث ایجاد حس صمیمیت بین خریدار و فروشنده شود. این موضوع باعث قرار گیری نام فروشگاه در ذهن مشتری و خریدار می‌شود.

 

تشکر برای خرید از شما

استفاده از جمله از خرید شما متشکریم و یا با تشکر از خرید شما ، جزو جملات جادویی و بسیار تاثیر گذار است که می‌تواند باعث ایجاد حس خوب در ذهن مشتری شود. قدر دانی و تشکر از کسانی که به فروشگاه مراجعه کرده‌اند و حتی محصولی خریداری نکرده‌اند نیز مهم است. زیرا می‌تواند مشتری را برای خریدهای بعدی راغب کند.

به همین دلیل تشکر از خرید و تشکر از بازدید می‌تواند تاثیر زیادی روی بازگشت دوباره مشتری کمک کند.

ارائه خدمات به مشتریان-پالیز مانتو

حضور در کنار مشتری بدون مزاحمت

یکی از ویژگی‌های فروشندگان ماهر و حرفه‌ای بودن در کنار مشتری در عین نگه داشتن حد تعادل بین بودن و نبودن. به این معنا که در صورت نیاز بتوانید به خوبی به مشتری مشاوره دهید.

این ویژگی یکی از نکات بسیار مهم در ارائه خدمات به مشتریان است که می‌تواند بسیار مناسب و بدون ایجاد آزردگی خاطر باعث حس اعتماد در مشتریان شود.

همیشه خندان و خنده‌رو باشید

هیچ مشتری دوست ندارد از یک فروشنده اخمو و بد اخلاق خرید کند. قطعا محصولاتی که در فروشگاه شما وجود دارد ، در دیگر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها نیز وجود دارد. به همین دلیل اجباری برای مشتری وجود ندارد که بخواهد خرید را فقط از مغازه شما انجام دهد.

به همین دلیل خریدار دوست دارد خرید خود را از فروشگاهی انجام دهد که خرید از آن به وی حس خوب منتقل کرده و مشتری از خرید خود لذت ببرد. به همین دلیل وجود خنده بر روی لب‌های فروشنده می‌تواند روی فروش تاثیر زیادی داشته باشد.

 

فروش در محیطی جذاب

یکی دیگر از نکاتی که به برگشت مشتری می‌تواند کمک کند و روی خرید وی اثر گذار است ، دکوراسیون و نوع محیط مغازه یا فروشگاه است. ظاهر فروشگاه می‌تواند به خوبی در ذهن خریدار تثبیت شده و برای خرید بعدی مشتری را ترغیب به برگشت و خرید دوباره کند.

به همین دلیل کار روی دکوراسیون و محیط امری بسیار ضروری و مهم است.

ایجاد صمیمت بین مشتریان و کارمندان-پالیز مانتو

ارائه خدماتی بیشتر از رقیبان

در فضای رقابتی امروزه ارائه خدمات و امتیازاتی بیشتر از رقیبان می‌تواند تاثیر چشمگیری روی جلب رضایت و اعتماد مشتریان شود. این ویژگی‌ها و خدمات می‌تواند شامل تخفیفات ، قیمت‌های پایین‌تر به نسبت بقیه و حتی کیفیت بالاتر محصولات به نسبت دیگر رقیبیان است.

اهدای جایزه و هدیه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای جذب بیشتر و بهتر مشتری شود که بسیار ساده است. با یک هدیه ناچیز و بسیار ساده می‌توانید خود را دل و ذهن مشتری جای کنید.

در این مقاله به صورت خلاصه نکات بسیار مهمی را در زمینه ارائه خدمات به مشتریان معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی و با رعایت کردن این نکات خود را در ذهن مشتری تثبیت کرده و خود را کاندیدی برای خرید بعدی مشتری قرار دهید.

پالیز مانتو به عنوان بزرگترین تولیدی پوشاک زنانه در غرب استان تهران ، عرضه کننده مانتو عمده و پوشاک زنانه عمده از جمله شومیز عمده ، مانتو بهاره عمده ، مانتو پاییزه عمده ، پافر عمده زنانه و کاپشن عمده زنانه است. پالیز این نکات را برای راهنمایی بیشتر فروشندگان پوشاک زنانه در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *